منتديات استيك

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات استيك

    &*الحلقة التانية من يوميات شاب تايه في الدنيا &*

    avatar
    smily boy

    عدد الرسائل : 7
    تاريخ التسجيل : 23/01/2008

    &*الحلقة التانية من يوميات شاب تايه في الدنيا &* Empty &*الحلقة التانية من يوميات شاب تايه في الدنيا &*

    مُساهمة من طرف smily boy الأربعاء مارس 26, 2008 11:22 am

    الأباصيرى فى السكاشن


    ===========


    مرة دخلت سكشن فى الكلية.. وموضوع أن انا أحضر سكشن أو محاضرة فدة لوحدة أنجاز


    المهم قعدت جنب جماعة أصحابى وقعدنا نرغى شوية لحد الدكتور ماييجى


    وكان واحد منهم معاة مقص ميدالية - هو مقص صغير أوى وبيتطبق ويبقى ميدالية صغيرة geek


    المهم شوية ودخلت مجموعة بنات وقعدوا قدامنا.. ولقيت اصحابى بيتهامسوا ويشاورا على البنات


    قمت شادد واحد من أصحابى عشان أفهم الكلام على أية بالظبط؟؟ santa santa


    فقاللى ان البنت اللى قدامى علطول دى حاطة مناخيرها فى السما وبتتعامل مع أصحابى بقرف


    بصيت للبنت شكلها طويل شوية وشعرها ناعم وطويل وكانت مسيبا شعرها bom bom






    شوية ودخل الدكتور وأبتدا يشرح فكلنا رجعنا ضهرنا لورا عشان نركز ونفهم اللى بيقولة



    فالبنت دى قامت مرجعة ضهرها لورا.. ونطرت شعرها فأترمى على الكتب بتاعتى


    فبصيت وسكت..عادى يعنى


    لقيت صاحبى بيتوشوش مع اللى جنبة وبيبادلوا مع بعض حاجات كدة Shocked Rolling Eyes






    وبعدين لقيت صاحبى بيقوللى: أتزاح شوية Rolling Eyes Rolling Eyes


    وقعد هو مكانى ..قعد ورا البنت علطول.... مكانى يعنى


    شوية ولقيتة سند على الكتب بتاعتى


    وطلع من أيدية المقص بتاع صاحبنا التانى


    وأشتغل طوووول السكشن يقص شوية من شعر البنت وبعدين يرجع


    ويسند تانى على الطرابيزة ويقص شعر البنت queen


    لغاااية لما السكشن خلص وقام جرى طلع برة




    وانا قومت عشان أخد الكتاب بتاعى وأطلع برة أنا كمان


    والبنات قاموا عشان يخرجوا






    لحظة من فضلكم..... تخيلوا الموقف معايا تانى Smile Smile






    أصحابى اللى جنبى طلعوا بسرعة والكراسى اللى جنبى فاضية


    وأنا واقف ومادد أيدى على الكتاب بتاعى عشان أخدة


    والبنات واقفين عشان يخرجوا هما كمان farao


    وبعدين............. وأأأة من بعدين دى



    ببص على الكتاب لقيت علية شعر البنت اللى قاصه صاحبى



    مش أسكت وأخد الكتاب وأمشى........... لأ


    وقفت أنضف الكتاب من الشعر بتاعها.... غباء مستحيييييييل


    ولقيت واحدة من البنات بتبص اوى على الشعر


    وبعدين لقيتها بصت على شعر صاحبتها ومسكتها من أيديها وشهقت وقالت


    أية دة ؟؟؟؟؟؟؟؟ مش دة شعرك ؟؟؟؟؟؟؟






    لقيت البنت برقت جامد ومسكت شعرها والشعر اللى على الكتاب بتاعى


    وبصتلى بصة من بتوع كدب اللى انا شايفاة دة لاولع فيك








    طبعا العبد لله ركبة سابت..... دى فيها حرمان من السنة كلها وبلاوى تانية


    طبعا حاولت أقول أى حاجة أقنعها بيها.. لقيت نفسى بقولها








    لألألأ ... دة شعر واحد صاحبى


    وطيراااااااااااان على برة


    هههههههههههههههههههه






    تحذير لكل البنات.... بلاش رفع المناخير علينا


    أديكوا شايفين.... اصحابى جاهزين ومبيرحموش









    بجد انا زعلت على اللى حصل للبنت دى وهزأت اصحابى


    بس هنعمل أية بقى!!!! شقاوة شباب يافندم هههههه
    devilshark7
    devilshark7
    Admin

    ذكر عدد الرسائل : 97
    تاريخ التسجيل : 23/01/2008

    &*الحلقة التانية من يوميات شاب تايه في الدنيا &* Empty رد: &*الحلقة التانية من يوميات شاب تايه في الدنيا &*

    مُساهمة من طرف devilshark7 الأربعاء مارس 26, 2008 12:26 pm

    الاباصري ده تحفة و الله . بس بصراحة جامدة


    _________________
    the shark
    ابوشادي
    ابوشادي
    عضو نشيط
    عضو نشيط

    ذكر عدد الرسائل : 44
    العمر : 29
    العمل/الترفيه : طالب بالثانويه العامه
    المزاج : رااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااايـــــــــــــــــــــــــــــــق
    تاريخ التسجيل : 21/02/2008

    &*الحلقة التانية من يوميات شاب تايه في الدنيا &* Empty رد: &*الحلقة التانية من يوميات شاب تايه في الدنيا &*

    مُساهمة من طرف ابوشادي الأحد أبريل 13, 2008 1:50 am

    يلا اكمل الفصص الي تعك دي

    و الله قصص تهبل

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مارس 07, 2021 5:44 am